Dielo skomponované na základe found footage, teda z nájdených záberov, predstavuje dav ako umenie. Zábery z troch historických kamier z ulíc a námestí Viedne, Surabaje a Porta slúžia ako východisko k úvahám o vzťahu medzi každodennými príbehmi a filmovou technikou. Kino zrkadlo sveta neuveriteľne výstižne vystihuje dynamiku tohto vzťahu. Každý z troch panoramatických záberov, nakrútených v rokoch 1912 až 1930, obsahuje filmové umenie. V zostrihu sa z náhodných okoloidúcich stávajú protagonisti série mikropríbehov, ktoré nesú posolstvo o dejinách ľudstva aj o histórii filmu. Deutschova metóda spájania archívneho materiálu je vysoko hypertextuálna: každá osoba vo filme odkazuje na veľké množstvo spoločensko-kultúrnych kontextov, podobne ako hypertextové prepojenia na interaktívnom CD-ROM-e Odysee Today, ktorý Deutsch vytvoril s Hannou Schimek.
0 filmov